75 år

0kommentarer

Igår var inte vilken dag som helst för igår 9/12 var det mormors födelsedag!
Min mormor fyllde igår 75 år. Familjen var hos henne och morfar på kvällen, åt mat, efterrätt och tårta, pratade och skrattade. En mycket trevlig kväll!
<3

Av mig fick hon två stycken böcker, inte världens roligaste present men hon läser en hel del så lämpligt tyckte jag. Av mamma+man och moster fick hon en jacka samt en stor bukett med stora fina rosor.

Känns konstigt att mormor är 75 och morfar 80 år. Svårt att förstå och smälta att de har blivit gamla. De har ju funnits där hela mitt liv och tagit hand om mig. Nu är de gamla och morfar är ganska sjuk (astma och parkinson) och de behöver nu hjälp av oss. Lite jobbigt att acceptera...men det är livet gilla gång antar jag...

Idag lördag har jag, mamma och moster varit till ikano huset för att handla lite julklappar. Jag har ganska många att handla till och tiden går vansinnigt fort men jag tror jag har läget under kontroll nu
:-)



Kommentera

Publiceras ej