2012

3kommentarer

Återigen har det blivit ett nytt år, 2012. Det är ju i december i år som världen ska gå under så vet inte om jag borde önska er gott nytt år :-P hehe

Måste dock säga att jag har ju haft roligare nyår. Har suttit hemma nästan hela dagen, förutom en promenad i den frostiga kylan. Har sett på tv, suttit vid datorn, målat naglarna och läst, håller nu på med
"Rödhake" av Jo Nesbö, mycket bra. Bästa med att sitta själv är att jag fått äta precis det jag velat. Så igår gjorde jag en smörgåstårta som jag mumsade på idag (var orolig för mina förra har inte blivit så bra, men den här blev mycket lyckad). Hade mimosasallad+skinka, kallrökt lax+avokado+purjolök, skagenröra och uppepå räkor, laxrosor, ost, sharon och lite spenatblad. Mycket nöjd! Senare på kvällen åt jag en chokladtårtebit med chokladkolakräm som legat i min frys och väntat på ett bra tillfälle att dö på :-D runt 12-slaget blev det drink på champagne och mixad mango, eller blev flera för ojojoj vad goda dem var!

Men nu är det snart dags att lägga sig, för på tvn finns typ inget att se så boken får nog följa med till sängen istället. Ska tillägga att min stackars kisse har inte varit nöjd, eller först var han det för han fick en hel hög med räkor, men sen började det smälla och då blev han 10cm hög och ålade sig in i garderoben. Stackars plutten.

Önskar er alla ett riktigt gott nytt år!
xoxo Alexandra



3 kommentarer

Gunila

01 Jan 2012 01:11

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!

frun

01 Jan 2012 20:42

meeen smörgåstårta!! och du glömde spara en bit till mig..arggghh! hehe..Kram

alexandra

01 Jan 2012 20:43

tack detsamma gunila!

vem har sagt att jag inte sparat ;P

Kommentera

Publiceras ej