Planering

0kommentarer

Första jobbveckan har gått och det känns typ inte som om jag fått något gjort. Måndag var det möten på skolan, tisdag var det intressanta föreläsningar i och om matte (problemet var att det blev en lång dag i en sal utan syretillförsel, kändes det som iaf) och på onsdagen var det lgr11-arbete på förmiddagen och information om tester på eftermiddagen. Först torsdag och fredag blev det eget arbete på skolan, som vanligt lite för lite tid...

Det var mycket som skulle fixas då, scheman, klassrummet, placeringar, böcker, material och planering. Blev inte mycket planerat för min del, svårt att veta riktigt hur man ska börja när det är ny läroplan och så...menmen det blir nog bra till slut. Vet åtminstone vad jag ska göra på måndag. Känns väldigt skönt i alla fall att det är samma skola, kollegor och klass, lyxigt för mig som typ aldrig får vara på samma plats. Har nog inte varit så lugn inför en skolstart förut. Men det hinner ändra sig, är ju ett dygn kvar. :-)

Nu ska jag läsa lite i min bok och äta en glass.
kram
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej