Naglar

1kommentarer

Så länge jag kan minnas har jag älskar nagellack. Det är skitkul ju :P När jag var tonåring (alldeles för länge sen...) hade jag en extrapensel och målade små figurer på naglarna. Då var det inte modernt men folk brukade tycka att det var lite kul av mig. Sen dess har jag experimenterat, med vanliga nagellack, akvarellpenslar och tandpetare. Nu däremot har det blivit modernt med nageldesign och helt plötsligt finns det hur mycket olika produkter som helst. Helt sjuka saker folk målar på sina naglar, för att inte tala om vilka förlängningar som görs. Naglarna blir sjukt långa och dem målar väldigt invecklade mönster t.ex. leopardmönster, hus, kycklingar så här vid påsk och hela ansikten. Sånt kan inte jag göra. Men har nu köpt mina första tre nagellack som är med smala designpenslar iställer för vanliga breda och ikväll har jag lekt lite med dem, i brist på annat :D

           

1 kommentarer

Frun

24 Apr 2011 11:29

Alex och nagellack i ett nötskal :)

Kommentera

Publiceras ej