Första veckan

0kommentarer

I måndags började eleverna skolan. Var nervös inför skolstarten men första veckan har gått jättebra, över förväntan, vilket känns jättebra. Hoppas på en härlig termin. Har inte koll på planeringen än men håller tummarna för att jag får tid nästa vecka att fixa det, bara nya kursplanerna kommer ut snart.

Igår gick en era i graven...gick in i fd grannen Ks lägenhet och vandrade runt ett varv, lät minnena skölja över mig...testunder, diskussioner, fester, vänner, skratt o gråt... Fällde några tårar för jag insåg att det är mycket som är över i och med hennes flytt och det känns tungt... Gick ut genom dörren och kastade in nyckeln genom brevinkastet vänder ryggen åt dörren och det förflutna och gick hem.

Det var en tung kväll. Som om B kände det på sig ringde han och muntrade upp mig lite. Vi har inte pratat på över en månad så det var kul att han hörde av sig. Saknar honom också...

Efter en lång vecka är jag ganska trött så här på fredagskvällen så snart ska jag sova. Varit mycket regn på sista tiden men hoppas på en lite varmare helg.

Önskar er en bra helg
kram Alexandra

Kommentera

Publiceras ej