utflyktsdag

4kommentarer

Har idag varit på utflykt med klassen. Åkte med buss, tåg och buss till Gamla Linköping och besökte Fenomenmagasinet samt Cloettabutiken. Var roligt men jobbigt, eleverna var spända och uppspelta inför utflykten och lät som en hel elefanthjord. Särskilt när vi gick till Cloettabutiken. Oj, vad vi handlade. =D  När vi väl kom hem hade vi ett möte så hemma i mitt hem var jag inte förrän efter klockan 6, usch vad trött jag var då. Orkade inte laga mat utan fortsatte leva på smörgåsar som under hela dagen förut. Jättesmart Svensson. =P

Vet inte om det är mig det är fel på, men ibland undrar jag om människor verkligen vill missförstå, missuppfatta, anklaga och anta att man vill dem illa... Eller är det jag som låter så himla konstig att folk inte förstår mig? Eller förstår inte jag dem? Ingen aning, men försöker verkligen göra mitt bästa för både elever, föräldrar, kollegor, familj samt vänner och bekanta, och ändå blir det så fel...

Jag har ett motto..."Anta att folk är dumma i huvudet så blir du glatt överraskad vid de få undantagsfallen."... Vet att det låter som ett hemskt motto, men tänk lite på det, låt det smälta in...det passar för det mesta faktiskt.  xP

Jaha, klockan har återigen blivit väldigt mycket och jag behöver lite sömn för att orka med morgondagen. Men först ska jag ge ut adressen till min lilla blogg för första gången. Usch, känns otäckt.... Känns som om man lämnar ut en del av sig själv liksom. Menmen, hon vet redan att jag är galen, så det är okej. =D

Godnatt // Alexandra

4 kommentarer

F R I D A

02 Jun 2009 23:32

Idiot xD Eller hur brukar de låta?! haha! Kul att du också skaffat blogg :D Me like!



God Natt!

Kramar

Alexandra

04 Jun 2009 15:41

Mig hade du inte tänkt ge den till??? ;) Puss

Alexandra

04 Jun 2009 17:55

Hade inte tänkt ge den till nån xP

Alexandra

04 Jun 2009 18:24

Näpp. Eller jo, men inte redan... xD

Kommentera

Publiceras ej