nytt för alexandra

0kommentarer

Det här är helt nytt för mig, känns jättekonstigt...nåja, bara att anamma det hela o acceptera. Alexandra har skaffat sig en blogg. =D  Har inte riktigt bestämt vad jag ska ha den till, men tänker och tycker mycket så på det sättet känns det naturligt för mig att skaffa en blogg o skriva av mig i. Vet inte vad men dem få av er som läser kommer nog att få stå ut med mycke...

Hade tänkt komma igång tidigare i kväll med skrivandet, men nejnej. Kämpat i timmar med att hitta hjälp om hur man ändrar sin bloggdesign, framsida, textfärg, stil osv. Hade helst velat göra helt egen bakgrund, men vet inte hur och orkade inte läsa så mycket text för att lära mig. Men gått igenom tillräckligt mycket hjälptexter för att kunna ändra från grön text och ramar till lila. Blev glad. =D

Nej, nu måste jag tyvärr gå. Ska på utflykt till Fenomenmagasinet i Linköping med klassen imorgon. Måste fixa lite matsäck tills dess. Sen måste jag sova, har blivit alldeles för sent på sista tiden, ungefär som att hjärnan tänker, meningslöst att sova, trött o uppgiven iallafall.

xoxo Alexandra

Kommentera

Publiceras ej